Hoofdpagina

Artikelen voor op kantoor

Ieder bedrijf heeft het nodig, artikelen voor in het kantoor. En je wilt natuurlijk dat deze artikelen aan de nodige eisen voldoen. Ze moeten functioneel zijn, van goede kwaliteit en er ook nog eens goed uit zien.

Een kantoor is namelijk niet alleen een werkplek, het is vaak ook een visitekaartje voor klanten die op bezoek komen. Het blijft namelijk de eerste indruk die iemand te zien krijgt van je bedrijf. Dat kan zijn in uw eigen kantoorruimte, in een eigen kantoorgebouw, maar natuurlijk ook in uw winkel of op een beurs. Zo kunt u bijvoorbeeld een nieuw pinapparaat huren om betrouwbaar en professioneel over te komen.

Daarom is het uitzoeken van kantoorartikelen niet iets wat je al te snel moet willen doen. Neem er de tijd voor zodat je de juiste keuzes kunt maken. Kantoorartikelen helpen je namelijk mee, ze geven je bedrijf identiteit en door een goede kwaliteit kunnen ze de werkproductiviteit verhogen.

Werknemers

Als je werknemers in dienst hebt is het belangrijk dat zij een goede werkplek ter beschikking hebben, want hoe prettiger je je voelt hoe beter je kunt presteren. Daarom is het belangrijk om over een goede bureaustoel te beschikken. Een goede bureaustoel voorkomt je namelijk een hoop ellende, zoals rugklachten. Laat je dus goed informeren over wat voor soort bureaustoelen goede aankopen zijn. Goede bureaustoelen moeten onder andere mee veren met de rugbewegingen, moeten makkelijk verstelbaar zijn (o.a. het zitvlak, de armleuningen en de hoogte van de stoel).

Werkplek

Naast het bureau zijn er nog een hoop andere spullen die door werknemers worden gebruikt. Om even een paar voorbeelden te noemen:

Naast dat deze spullen van goede kwaliteit moeten zijn is het ook belangrijk om een werkplek efficiënt in te richten. Als een werknemer bijvoorbeeld 5 minuten moet lopen om een printje op te halen is dit natuurlijk zonde van de werktijd, denk dus ook na over de indeling van een werkplek.

Beveiliging

In elke bedrijf en elke kantoorruimte bevinden zich waardevolle spullen. Je kunt er voor kiezen om deze waardevolle spullen op te bergen, bijvoorbeeld in een kluis. Naast een kluis wil je het pand waarschijnlijk ook beveiligen tegen inbrekers. Hoe wil je dit beveiligen tegen diefstal? Of beveiligen tegen brand? Met een simpel doorschakelalarm, wil je camera’s neerzetten of wil je misschien wel beveiligers inhuren? Allemaal vragen waar je goed over na moet denken en een goede keuze in kunt maken. Het zijn namelijk nogal dure investeringen, maar doe je deze investeringen niet, dan kunnen de kosten nog hoger worden mocht er een keer echt ingebroken worden. Voor beveiliging tegen brand kan je denken aan een Phoenix brandwerende sleutelkluis of een brandwerende kast.

Advies

De gehele inrichting van een kantoor en alle kantoorartikelen die hiervoor moeten worden aangeschaft is nogal een tijdrovende klus en een dure investering. Laat je daarom ook adviseren door mensen die hiervan verstand hebben. Maak een goede keuze op basis van meerdere afwegingen. Kijk naar je budget, de kwaliteit die je krijgt en de hoeveelheid veiligheid die je ermee kunt garanderen. Kijk ook naar het design van de spullen, een kantoor blijft natuurlijk ook een ontmoetingsplek voor (potentiële) klanten en die moet je natuurlijk niet laten afschrikken door een eerste slechte indruk. Kantoorartikelen kunnen je bedrijf heel veel goeds doen, maar als je het slecht aanpakt, kan het je bedrijf dus ook schaden. Wees dus verstandig en bezuinig niet al te veel op de inrichting van je kantoor.

Copyright 2017 artikelen-kantoor.nl